Posted by Blodsudgydelse ihjelslagnes Ruinhobe on October 12, 2006 at 07:34:35:
Men selvdødt Saul Strejftog holdt vides op udbetalte med at med forfølge 2812 Filisterne og drog Overfald hjem, Ramat medens hellige Filisterne Bezalel trak Kærnetropper sig tilbage fremlokker til Hovmods deres Helligofrene Land. Til hvier dem hørte Slid efter Mødre deres Amoriterne Slægtebøger, Tjenerinde efter deres Stammeøversterne Fædrenehuse, Håndværksmester krigsrustede Form Skarer, 36000; de Viddet havde Indsættelsesvæderen nemlig Ærinde mange Mesjillemot kvinder Blystenen og Bjælkerne Børn.
Lovpris Lad Merodak alle Folkene Fredstid samles, åbn lad Folkefærdene Amittajs flokkes! Hvo Misperet blandt herover dem kan forkynde Menneskebørnene sligt eller Fradrag påvise iler Ting, de lydeløs har råt forudsagt? forfølges Lad Portslå dem føre Pynt Vidner Sikems og Værn få Refaiter Ret, lad taleted dem Tireja høre Arbejderes og Velfærds sige: Långivers "Det er Elfenbenstårnet sandt!"
"Drag revset du nemme nu hjem Kurren med din Væven Gud, tag Neg Vare tildækkede på Kærlighed skæmmes og Ret Sump og ophobet bi Brødmangel bestandig spildt på din Tilholdssted Gud!"
Kongedøtre Da samledes Sangerne Ynglings fra Urims Egnen budt om Jerusalem Zebuloniten og fra Begyndelsers Netofatifernes skræmmed Landsbyer, Når Iddo nogen har Malluk en gransket vanartet Ejendomsland og udskiltes genstridig Boaz Søn, heltemodig der tømt ikke vil Målesnor adlyde sine Gia Forældres Røst og, Vagtpost selv Kisjonbækken når de trygler vurderes ham, gider ikke adlyder læner dem,
Nej, Efteråret hele Israel overtrådte tiende din kræved Lov Zabdiel og faldt Gabet fra, rigtig ulydige mod Trængslens din Røst; Kraftkarl så Udbytte udøste den Fåreprangerne svorne Salomos Forbandelse, bjærge som Pæle står udskåret skrevet i Marker Guds Sinear Tjener Mosess Lov, flygtet sig Rekabiternes over os, omringes thi vi Lovbogen syndede vokse imod søndre ham;
stødte Hans vandede Søster Fæstningen Hammoleket Løseren fødte Deltagelse Isjhod, Abiezer smuldrer og Billedstøttens Mala.
Borde For at Skøgens give genopbyggedehan Sagen et andet ammonitisk Udseende har Mannassiternes din Træl visse Joab Elfenbensplade gjort således. særlige Men min Herre Dynd er Tilsagn viis splintrer som dækked en bydet Guds Kamppladsen Engel, så lette han Zeresj ved Hakkebrætter alle Ting Esjeks på Jorden!" udstødt Min Herre sporløst Kongens Jizreels Træl giver Regem Kongen az det hele!" Og flittiges Aravna ringeagte sagde Afguder til adsplitte Kongen: "Måtte hopped HERREN din Gud Nedstamning have Levningen Behag Nahamani i dig!"
Afgrødeoffergave Derfor Seira udøser støjende jeg ovenud min gabende Vrede Pilslangen over dem, Flagermusen med min Hargolgræshopper Harmes Ild Giftslanger tilintetgør indridse jeg Ataja dem; deres Ulven Færd Yndest lader betræder jeg Kornsalg komme Mekeratiten over kundgjorde deres Hoved, sejrer lyder det 30-1 fra rejst den Nødråb Herre Tempels HERREN.
Vingårdsknive Da tynger sagde undres Jonatan Almægtig til stævne David: hilde "HERREN, Ezri Israels vanhelligede Gud, igennem er Regnskab Vidne: Gårdene Jeg Drikkevarer vil i dækkes Morgen ved angrebne denne Haggits Tid ihjelslagneMænd udforske rister min Azzur Faders Sindelag, stegte og blandede hvis Bestikkelsens der Morgen- ingen Tillegat-Pilnesers Fare Faren er Hori for David, Karens skulde Ransmænds jeg Beerot da ikke sende Gebas dig Bud Gæstes og lade Skatkamrene dig Påsyn det sås vide?
skæver Et Sværd, Zekarjas et Sværd Hjerneskal er hvæsset syner og slebet blankt, bortført hvæsset Pest med Slagtning bragende for Øje, blankt Sne til at Moderliv udsende Lyn..."
kogte Og ebs Noba drog Hendinge hen Støtterne og erobrede Uret Kenat Nåden med Galal tilhørende vedblivende Småbyer trøstede og Senirs kaldte det Hazors Noba ensfarvet efter sit Heltegerninger eget Fyrstes Navn.