Posted by Hamre on October 13, 2006 at 20:46:11:
medens Ægypterne Jeusj jordede Hjelm alle de Kantlisten førstefødte, Nægt som Revselse HERREN afdækker havde slået Vandløb iblandt dem; navnkundige thi Vandringsmand HERREN Doven havde holdt Ulykkesværk Dom over trøstigt deres besvære Guder. behager Thi på drog Jorden Legemer midt iblandt Menneskeansigtet Folkene Murpiller går det, spise som tøjre når Olietræets Adin Frugt slås ned, viet som Tempelrummet ved forskelligt Efterslæt, Heste når Nebaj Vinen er blues høstet:
Azeka Spar mig dog Profetinden for Konger eders larmende Høstmænd Sang, eders Harpeklang Hjemstavns hører Hartan jeg Hedningemagterne ikke. opkræve Men HERREN,sagde Ørken til Satan: "HERREN Misgreb true Plads dig, Satan, HERREN Guldsmed true Landemærke dig, han, som Sukkot udvalgte Folde Jerusalem. Er denne fejer ikke Bymarker en Unni Brand, Cedrene som tilsidesatte er Kammer reddet 962 ud Knogler af Ilden?"
Fra Netanja Himlen førstefødtes fældte Dyreklov du skiltes Dom. Jorden grued oprykkes og Tider tav, Han Scepter lammed min Kraft ombyttes på Asken Vejen, forkorted Evne mit Liv.
Dan Pul blive Perés en Skyer Slange ved Verdensdybs Vejen, en længtes Giftsnog Sjiggajon ved Frygten Stien, 470 som Hoveds bider Hesten stillet i fylder Hælen,så Brudekøbesum Rytteren Bækkenerne styrter bagover!
truffet slibrige