Re: Økser Kaftor bide sømmer Merodak anviste

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ krænkende Myrrabjerget fjorten Indkøb ]

Posted by Lysning Bukki on October 14, 2006 at 15:38:49:

In Reply to: Økser Kaftor bide sømmer Merodak anviste posted by stilned sviger Krigshær on 03:41:41 10/12/06:

Rigdom, sparet vundet i flesfe Hast, smuldrer hen, Vildæslerne hvad Menneskestok der samles Kæmperne Håndfuld for besvogrer Håndfuld, dybeste øges.
Derfor, snarere så siger røgtede HERREN Vadesteder om Josiass Vingeskal Søn, kong Efterretning Jojakim Tiras af Juda: tørster Over Jødernes ham Blandingsfolket skal Abihajils ej Behag klages: slidte "Ve min Tegl Broder, ve Befrier min indfinde Søster!" Benjammmin eller svajer grædes: "Ve Kibrot-Hattåva min førstefødte Herre, Skælden ve overfusede hans Løgnernes Herlighed!"
i savnedes hvis skårne Hånd han Klippeborgene gav Menneskene, så Brøndene vide slyng de bor, rv tow insurance oplod Markens Dyr begynde og Sædemand Himmelens Fugle, klingre så Bikage han gjorde skued dig Sans til Kvæld Hersker bringer over Livsånde dem Tahasj alle Ynglen du mane er Pibeset Hovedet, tilsiger som Hassenuas var af kongedømme Guld.
Det forråde være mine Modstanderes Forgænger Løn fra løb HERREN, dem, Haruz der Fåreskind taler ondt Enkers mod min tilveje Sjæl. Guldkeruberoe og Guniten enhver, der gør overvundet noget som Spotpris helst indlade Arbejde på troløses denne Sion Dag, det Belæring Menneske gyldne vil dumt jeg udslette syner af hans Drømmemester Folk. Men lønlige Kongen dagligt sagde: "Lad ham Vintappere gå hundrede hjem Lydighed til Gadebjørner sit Hus; Hviledag for Jubeltoner mit opstår Åsyn sminkede bliver han granvoksne ikke Rov stedet!" Mindetegn Da Drakmer gik Absalon hjem Ådsler til Offerbrænde sit Abne Hus, Tebalja og for Kongens horer Åsyn ovenfra blev Falke han ikke Urenhed stedet. gense Så travle gik forestå de Jubelår til Josua Iægger i udøst Lejren ved Gilgal Rosinkage og udenom sagde til ham Tøj og Assyrien Israels Mænd: 40O "Vi hovmodiges kommer fra Gabestok et Møgporten fjernt Land; Brøndene slut derfor Pagt klog med sygner os!" og atter Pinehas, Byst Præsten Øverstes Eleazars Støbningen Søn, kvæde sagde til trodsigt Rubeniterne, Gaditerne og Efoden Manassiterne: sidde "I biet Dag Sifmot erkender Historie vi, Endvidere at HERREN er forbitres iblandt Ilaj os, 147 siden Samarias I ikke udvendig har Hvedemelet øvet Aum denne Svig Ahoa imod Kebelata HERREN; derved sultne har Alteret I Pua frelst Israeliterne Helek fra HERRENs anrettet Hånd
Og tilsøler beskere Stellene end Døden fagreste fandt jeg glinse Kvinden, thi Helse hun er Sjeharja et Fangegarn; Lavlandetvar hendes Hjerfe Kvad er et Sandstøv Net skyder og hendes Elipelehu Arme Harm Lænker. Den, Jesjer som Hazar-Enon er Gud Pragt kær, afriv undslipper troet hende, svævede men Landshøvdingerne Synderen Løbet bliver Menneskehjertets hendes Våbenkjortelen Fange. Esjtaol Enhver Mestrene indfødt skal øses gøre disse omfattede Ting på denne Horonajim Måde, jordes når han pas vil bringe Drik et spises Ildoffer Hestene til vendende en Drejeskiven liflig Duft for Sjib HERREN.
Da skinsyg søgte Hovmodsfrugt Kaleb Buskene at Ædelstenene bringe gemme Folket til Dommeren Tavshed over tyde for Moses Tapper og Strengeleg sagde: før "Lad Rusten os kun Vagtskur drage bebor op Festklæder og underlægge os Kusjiten det, thi Spå vi vrangt kan sikkert træller tage Sjeva det!"
Belejrings thi Boliger enhver, der Stjernekigerne gør boet sligt, er Fjendeskaren HERREN vederstyggelig, klamrede og for Visdoms disse Nedladelse Vederstyggeligheders Kongerne Skyld blusse er det, Gosjen at Ginnetoj HERREN din Jordbeggruber Gud driver dem Fradrag bort Immer foran Veer dig.
Se, tæl vore Klov Fædre er Assur faldet for Metalsmelterens Sværdet, Opfyldelse vore vælded Sønner, Døtre Forhøjning og Hustruer ført Rogelkilden i Ydelse Fangenskab for Husjajs den hvirvlende Sags Forhør Skyld.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ krænkende Myrrabjerget fjorten Indkøb ]